h1

NAK BELI IKAN…

April 19, 2010

Kepada sesiapa yang ada ikan banyak tapi xde market boleh la bagitau… samada tilapia mahupun keli.. tapi harga xleh nk demand sangat laa.. maklum la.. nk tolong korang tp xde sape nk tlg aku… isk..isk.. kalu nk deposit2 mintak mahap jer laa, aku dah terkena.. kalu sape2 kenal no tpn ni bgtau aku.. 0102651849.. memang celaka!! aku nk tlg, last2 kne kapur….

Ikan keli bagi makan perut ayam 100% pun xksah.. jgn benda2 haram sudah, coz kita sndri pn mkn ayam,so x salah ikan pn mkn ayam.. ye x? tp harga lg laa xleh demand.. so, kalu ada sape2 yang btul2 jujur dan ingt akhirat.. nk long term bisnes ngn aku.. boleh laa tgal kan comment atau sms aku..

INGAT!!: SEKARANG BOLEH LAA TERLEPAS.. AKHIRAT SENDIRI TANGGUNG AA..

Wassalam & selamat maju jaya!

6 comments

  1. Bro..aku pun dah terkene dgn no tel 0102651849…penipu besar la…sape2 ada kenal no ni sila bg tau ye..


  2. salam…brader ddk area mana..saya ddk sungkai perak..


    • sy duk area klang selangor…knp?


  3. salam
    sape2 ada kenal no ni sila bg tau sy ye..
    0102651849….kaki kencing orng si mamat ni..


  4. Bro, buat report polisla..aku pon dah kene kapor gak ngan no nih..haih


    • dah bt dah….polis tgh siasat la tu…bro rugi br?



Leave a comment